Hrm hrm..

Jaa, gårdagen? Jag vet inte vart jag ska börja.. Började med att jag fick sms från Jespers mamma om att det inte gick så bra med Molly. Molly var jätteledsen och vägrade äta, ville inte sova och ingenting! Men tillslut lyckades hon få i henne gröt och då gick det bättre så jag kunde andas ut. Puh! Då drog vi igång på allvar! Jag vet inte hur många öl vi drack men fort gick det. Det var nära att ett fönster gick sönder för att en pilatesboll flög genom rummet och jag själv lyckades slå sönder en kruka, haha! Sen åkte vi ner till stan och gick upp mot torget. Drängarna spelade och dom var GRYMMA!! Fy faaan vad jag och Julia stod och hoppade och skrek! Dom var verkligen bäst på hela kvällen! Sen gick vi ner till museiparken för att kolla på nordman, men vi missade typ hela föreställningen för vi var bra fulla, haha! Men vi fick i alla fall träffa han och prata lite med han. Så jag fick iaf någon bra bild med mobilen som jag ska visa sen. Även bilder från förfesten kommer sen.

Imorse när vi klev upp så var jag fortfarande full. Det snurrade i huvudet och jag kunde knappt gå rakt, haha. Nåja, kul som fan hade vi i alla fall och kvällen blev riktigt lyckad! Sen fick vi skjuts hem av Anders.

Nu ska vi snart åka ut och hämta våra små, saknar dom faktiskt så ikväll ska vi mysa! Får se om vi orkar gå ner en sväng på fjorden även idag. Men det beror på hur pigga vi är sen när man kommer hem från brastad. Men jag visar bilderna ikväll. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0