Kli i fingrarna!

Jag känner att jag vill skriva men jag kan inte sätta orden rätt. Jag är på dåligt humör och jag har inget tålamod. Jag vet inte ens varför. Skulle åka och kolla på diggilo ikväll men jag hoppar över det. Molly är dålig igen, hon får inte ens sova nu på dagarna för att hon väcker sig själv med sin hosta. Ikväll ska jag börja om med hennes medicin så jag behöver verkligen förbereda mig både fysiskt och mentalt på att få kliva upp klockan 3-4 inatt. Hur nu det ska gå. Får helt enkelt försöka gå och lägga mig tidigt.

Vi ska ut till torp idag med. Ska möta upp Jespers mamma en sväng och så ska vi kolla på en bilstol på Olles. Tänkte fått testa den i bilen och se om den passar. Funderar på en Brio Zento då det känns som att den tar aningen mindre plats än Tindras. Men vi är nöjda med Tindras stol så samtidigt känns det som att en sån är bäst, Sen att det ser snyggare ut med två likadana stolar är ju en annan sak. Vi får helt enkelt se hur det blir. Vet inte ens om någon av våra "barnbutiker" säljer stolen som Tindra har. För vi köpte den i munkedal så jaa, jag vet inte. Får väl kolla på kära barn kanske.

Nää nu knyter sig fingrarna, skulle kunna skriva en mil om jag bara hade nått nyttigt att skriva om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0