Klibbigt!

Alltså luften är så fuktig att det klibbar! Idag har det ju varit lite mildare väder utomhus. Plus att det varit mulet. Men imorn ser prognosen lite bättre ut. Sol hela dagen lång! Så jag sitter och småplanerar lite om att åka och bada. Då vill jag hellst åka en bit för att bada. Men vi får se hur vi gör. Jag saknar vänern..så vi kanske tar oss en tur.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Sitter och funderar på att köpa close-up filter till kameran. Men har inte bestämt mig ännu. Jag är lite kluven med en massa saker. Aja, det löser sig väl. Har ju fortfarande inte haft chansen att testa ett av mina filter som jag köpte för ett tag sen. Men tänkte försöka mig på lite sånt med snart. Och nu sitter jag och mummlar bara för att försöka fylla ut tomrummet..äsch! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jennifer, lillasyster

Nu när jag kommer ska vi och bada i vänern! Vad jesper än säger :)

2010-07-13 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0