Potträning del 4

Nu har vi kört på´t igen! Hon har nu gått utan blöja hela dagen! Nu har hon kissat 9 gånger i pottan och 2 utanför. Den ena gången så var hon mitt uppe i lek och hann inte riktigt med. Andra gången var hon påväg till pottan men hann inte i tid så hon kissade precis bredvid pottan, stackarn. Hon såg riktigt ledsen ut då. Nu är det snart dags för sägen. Hon ska få lägga sig tidigt idag tänkte jag (runt 18-tiden) så då blir det nog ett pottbesök till (minst) innan sängen sen sätter vi på en blöja inför natten så får vi väl se om det är mycket kiss i blöjan imorgon bitti. Så jag måste säga att jag är grymt stolt över henne för dom allra flesta gångerna har hon gått på pottan utan att vi sagt ett ljud till henne! Det är roligt när man kan se framsteg och inte att det bara kommer på golvet! Så imorn kör vi naket hela dagen igen och ser hur det går sen tänkte jag försöka ta på henne trosor i övermorgon så får vi se hur det går. Önska oss lycka till! Jag har goda förhoppningar denna gången..

Återkommer senare med lite mer text och massa (vet inte om det blir så många) bilder! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0