Potträning steg 2!

Imorn kommer vi köra igång på steg 2. D.v.s att vi kommer sätta på Tindra trosor imorn. Nu har hon sprungit naken i 3 dagar och varit jätteduktig! Ingenting utanför idag heller och hon har till och med gjort nummer 2 där. Duktiga tjejen våran! Så nu kör vi med trosor så att hon måste säga till när hon vill kissa. Så imorn förbereder jag mig på endel olyckor faktiskt. Men skam den som ger sig, eller hur? Så håll tummarna på att det faktiskt går bra imorn med för då kanske vi kan börja åka ut med henne utan blöja också. Det hade väl varit underbart? Det märks verkligen att hon är mer redo nu än förra gången vi försökte. Hoppas hoppas att detta går bra nu! För på fredag ska vi åka ut på en frukostdejt med en jobbarkompis till Jesper och då vill inte jag ha på henne en blöja. På lördag ska vi på kalas hos Jespers bror och då vill jag inte heller att hon ska ha blöja. Håll tummarna på att vi klarar det innan helgen!

Nog om detta så tycker jag att alla ska gå in här: http://lifeasablond.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-finalister.html?_tmp=e28539202b7025db922c50f1ebff879326b75656 och rösta på blogg nummer 4. D.v.s mig! Ni röstar genom att lämna en kommentar att ni röstar på blogg nummer 4.

Jesper satt och lekte pyroman här ute förut. Han eldade upp fästingar, haha! Vi plockade 2 stycken på turbo och så den stora som jag hittade på vardagsrumsgolvet imorse..blä! Freya har jag inte sett till på hela dagen..eller jo imorse men inte sen dess..hmm.. Aja, jag får väl känna igenom henne med sen när hon kommer hem.

Har varit på en promenad idag med. Blev bara enkel väg ner till spara. Blev så äckligt jäkla varmt och så vaknade Molly lagom till att jag kom fram så Jesper och Tindra kom och mötte upp mig där. Ska egentligen skriva detta under träningskategorin men kan skriva om det i nästa inlägg..

Fy sjutton vad varmt det är. Båda barnen sover. Tindra sedan en kvart tillbaka och Molly sedan 16.45. Hon har väl lagt sig för natten hon med och ärligt talat vet jag inte om jag orkar väcka henne. Hon lär vakna vid 5 imorn ändå..

Nää, nu ska jag sluta. Ha en trevlig kväll och glöm inte gå in och rösta! http://lifeasablond.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-finalister.html?_tmp=e28539202b7025db922c50f1ebff879326b75656 Blogg nummer 4 som sagt! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0