YES!!

Nu har jag fått igång detta med att fota i RAW. Eller rättare sagt fick Jesper hjälpa mig för att jag inte fick igång skiten. Laddade hem uppdateringar och camera-raw men det ville inte funka i alla fall! Jag kunde öppna bilderna men inte få in dem i photoshop. Men nu funkar det! Och ja, jag erkänner, redigeringen blir faktiskt bättre och lättare MEN den tar längre tid! Thats life! Men nu ska jag i alla fall ge detta en chans. Har nu fotat i både raw och jpeg (på samma gång) just ifall att jag inte skulle få in några bilder. Men nu kan jag gå över helt till raw och det känns bra! Så nu ska jag bara redigera färdigt bilderna och sen ska ni få se några resultat. Samt att jag skriver lite om dagen i nästa inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0