Blev mycket igår..

Ja det blev ju så många inlägg igår så ni har väl knappast hunnit sakna mig?

Efter att jag lämnat Tindra på dagis idag fick jag ett litet städil. Städade hela vardagsrummet (dammsugning och vaskning kvar). Men jag hade ju inte så mycket tid på mig eftersom jag bestämt promenaddejt med Suss och hennes lilla Rebecca (går att läsa i träningsbloggen sen!) klockan 11.30. Så nu är det väl bara resten av lägenheten kvar men alltså..jaa..min rygg har pajjat så vi får se vad jag orkar.

Idag kom pottan hem som jag beställde. Det är en potta som spelar musik när det kommer nått i den, hehe. Så vi får se. Kommer ställa fram båda två så får Tindra välja. För jag har tänkt låta henne näcka här hemma resten av kvällen. Hon ligger dock och sover nu för hon fick aldrig vila på dagis. Hämtade henne tidigare bara för att vi skulle slippa stressa i oss maten och sådär. Har även fått hem en sak till i paketet men det tänker jag inte berätta här. Jag kan visa en bild nån dag när jag orkat fixa den.

Nää nu ska jag göra en snabbkik innan väckning av stollan. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0