Dåligt väder *gilla*

Idag tycker vi om att det inte är speciellt bra väder. Mulet och rätt kallt. För det betyder att jag inte behöver få dåligt samvete att vi inte går ut, haha! Vi kör ju naket hela dagen idag. Ja inte på mig då utan Tindra. Än så länge har hon kissat rakt på golvet 1 gång. Får se om hon hajjar att man ska kissa på pottan. Jag kommer uppdatera ikväll för att berätta hur det har gått.

Jesper jobbar idag sen har han semester i hela 4 veckor!!! Ska bli såååå skönt! Han brukar ju aldrig jobba dagtid men han var snäll och ställde upp att åka med en ny kille idag. Jesper har ju jobbat där nere ett par år och vet hur allt funkar så därför kände han att han kunde ställa upp med detta. Så nästa vecka har vi då fullt upp kan man lugnt säga!
Måndag: 2 års kontroll på bvc med Tindra, handla till kalaset och baka tårta!
Tisdag: Älskade älsklingsTindra fyller 2 år, kalas!
Onsdag: Inget än så länge.
Torsdag: Midsommarfest på Tindras dagis. Packa inför skara + lasta bilen.
Fredag: Åker till skara sommarland och träffar Martina + familj
Lördag: Skara
Söndag: Kommer hem från skara på eftermiddagen nån gång.
Som sagt, full rulle hela veckan! Men vi har något att se fram emot hela veckan också. Så det ska bli sååå kul!

Nää, nu ska jag snart ta och lägga Tindra för en vila. Hon ser skrutt-trött ut! Men jag ska vänta ett tag till, sätta henne på pottan sen får hon nog faktiskt på sig en blöja och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0