Fruktansvärt.....

Alltså jag kan bli så fruktansvärt irriterad! Jag har fått sova 3,5 timme inatt och jag har ett fruktansvärt morgonhumör! Men det är väl mitt eget fel eftersom jag inte kunde somna igårkväll... Jag "valde" att sitta uppe istället. Smart drag.. Men NEJ jag tänker inte gå och lägga mig och vila. För jag vet hur min kropp funkar. Lägger jag mig, somnar, då kommer jag inte kunna somna ikväll igen. Så jag kommer pina mig igenom denhär dagen och förhoppningsvis kunna lägga mig tidigare ikväll. Och med pina menar jag verkligen pina idag..

Vi ska åka ner till försäkringskassan så fort Jesper vaknar. Han ska skriva över alla sina dagar på mig (förutom dom 60 han måste ta ut). Eftersom jag är arbetslös så är det lättare att göra så så att jag i alla fall får pengar. Men jag kommer aktivt att börja leta jobb efter semestrarna så får vi väl se då om jag flyttar tillbaka hans dagar så att han får vara hemma. Om jag får något jobb det vill säga. Egentligen hade jag väl velat plugga men då måste jag plugga upp min matte B först..för jag hade IG i matte B. Jag HATAR matte.. Men vi får se. Jag grunnar på detta ett tag till.

Ha en trevlig dag alla andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0