Gått bra halva dagen iaf..

Potträningen har gått relativt bra idag. Fram till lunch i alla fall.. Efter att hon vilat och när Jesper kom hem från jobbet var hon helt emot allt och gnälligare än f-a-n om man får säga så? Då var jag nära att ge upp för dagen men jag trotsade henne lite. Och vad hände då? Jo allt vände och hon bajsade på pottan! Gudars vad vi hoppa och dansa och skratta och belönade henne då och tuuusen beröm fick hon! Lite senare satte vi henne på pottan igen och gjorde grimaser och hade kul, vad hände då? Jo kiiiiiss! Haha att man kan bli så glad för det lilla.. Så då gjorde vi samma sak igen, hoppa dansa och skutta. Och det är ju faktiskt roligt att pottan spelar musik, hehe. För att summera dagen då.. 4 eller..jaa 5 kanske..säg 5 olyckor och 3 träffar på pottan (inklusive kiss OCH bajs) är väl inte illa för att vara dag 2? Blev i alla fall riktigt stolt och hoppas att morgondagen går i samma (eller bättre) tecken!

Eftersom vi har varit inne idag har det blivit en hel del bilder. Främst på Molly då jag busade med henne medan Tindra vilade middag. Så här kommer ett antal bilder!

Här ser ni även Tindras "mutor" till skithuslektyr och klubban hon fick efter att hon varit så duktig att bajsa på pottan. Fanken jag kanske skulle ha gjort 2 olika inlägg här.. För idag upptäckte jag att Tindra har fått 2 nya tänder. Längst bak i övre käken kikar 2 nya kindtänder fram! Så nu har hon totalt 4 kindtänder uppe och 2 kindtänder nere. Coolt! Men "huggtänderna" syns inte till ännu..

Molly har även hon gjort framsteg idag. Hon lyckades vända sig från rygg till mage! Hon ville inte ligga kvar på mage länge dock utan hon vände sig tillbaka till ryggen nästan direkt. Försökte hinna filma men hann bara få med när hon snurrade från mage till rygg (och lite mer..) så vill ni se en film? Här kommer den!



Vad mer kan jag säga då? Jaa, Molly blev väckt imorse av ingen mindre än Jesper! Så hon vaknade 5 imorse. Inte dåligt ändå. Sen vaknade Tindra halv 7 och då klev vi upp för då ropade Molly efter mat också. Men det är säkert bara en engångsföreteelse att Molly sov imorse med så jag räknar med en vaken natt även inatt.

Föresten. Jag har ju inte visat hur Tindras söta potta ser ut. Vill ni se? Annars får ni väl blunda för här kommer den ändå!



Nää, nu ska jag ta och laga lite foodish! Sen får vi se om det bär iväg på lite nattliga aktiviteter. Ha en fortsatt bra kväll allihopa! Kram!

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja nog är de ju då söta flickorna dina! förstår du är stålt! :)

2010-06-20 @ 18:06:44
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0