God kväll!

Känner mig gött trött just nu. Säkert p.g.a värmen. Men nu sitter jag och väntar på att gubben och hans bror ska komma hit. Då blir det grillning och kanske en kall öl eller två. Själv kör jag på någon cider idag, är inte sugen på öl. Hur som hellst så blir det lite tjöt och mat och det ska bli gott.

Tindra har varit ute och badat i 2 omgångar idag. Och båda gångerna har hon badat så hon hackat tänder. När man frågade henne om hon ville kliva upp och värma sig skrek hon NEJ!! Och blev fly förbannad, hehe. Men jag tog upp henne ändå och sa att hon kunde få bada mera sen och det accepterade hon. Själv har man försökt hålla sig i skuggan så mycket som möjligt idag och nu börjar solbrännan lägga sig lite. Jesper tyckte att jag hade blivit jättebrun i ansiktet..men jag vet inte..jag blir väl aldrig brun heller? Varför skulle jag bli det just nu? Aja, det återstår att se..har i alla fall fina ränder på axlarna haha! Och jag är numera inte knallröd utan mer en röd/brun färg på axlarna.. Spännande värre, hehe.

Nää nu ropar Molly för sitt nattmål. Ha en trevlig kväll! Bilder kommer imorrn eller nått..

Kommentarer
Postat av: Nina

å har ni fint väder. d har inte vi. ja solen tittar fram då å då. det gör den. men ja fryser!! brr! va likadant igår. gick inte å kommentera inlägget ovan.. :/



nej asså den e så svullen. ser helt off ut. hah. börja ju undra om det gått längre tid :P får se om några veckor. då kanske ja känner mig smal å vältränad Asg

2010-06-05 @ 13:25:24
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0