Haha!

Ni är väl för goa! Trodde faktiskt att jag skulle få lite mer reaktioner på mitt tidigare inlägg eftersom jag skrev att jag funderar på att rösta svenskt. Men jag antar att dom som inte håller med mig höll käften eller så vet dom helt enkelt att det jag skriver är sant. Jag vet inte om jag vill ha SD i makten men jag vill gärna ha in dom i rikstan så att dom får röra runt i grytan lite. Tror att det behövs!

Nåja, vi får helt enkelt vänta och se hur det går i valet. Nu till seriösare frågor. Vad ska man hitta på idag då? Vädret är tråkigt och jag är hur trött som hellst. Molly har varit vaken i princip sen klockan 2 inatt. Varit vaken och tjötat, gnällt, sovit en halvtimma, vaknat, tjötat, gnällt o.s.v! Jag har hållit på att slita håret av mig! Jag vet inte vad jag ska göra med henne. Hon var nästan lika natten till igår men inte riktigt lika hemsk. Kan den nya medicinen göra henne sån? Ingen aning.. Jag bara hoppas innerligt att det inte fortsätter för då vet jag inte vad jag gör! Vad ska vi äta idag? Ständiga jäkla frågan! Spagetti och köttfärssås? Det var ett tag sen vi åt. Får nog bli det. Nää nu måste jag försöka pigga på mig lite. Ungarna vaknar säkert snart ändå.. Ha en trevlig dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0