Handlat redan!

Ja vi klev upp imorse, gav ungarna mat, klädde på oss och sen åkte vi till maxi. Tänkte att det är minst folk vid denna tiden men det var hur mycket folk som hellst ändå. Men nu när vi kom hem kom vi på att vi glömde lite grejer såsom marinad, kattmat och mat till idag, haha! Aja, det är ju inte så långt till affären.

Vad som står näst på schemat är midsommarfirandet på dagis! Vi ska vara där 13.30 och dom skulle bjuda på fika och sådär. Blir nog mysigt. Sen ska det packas, ätas, packas in i bilen, göra sallad till imorrn och en massa sånt. Ska även ut till henån en sväng. Julia var snäll och åker till göksäter och köper nya foppatofflor till mig då jag fått hål under bägge mina tofflor. Så jag ska åka och hämta dom. Då ska jag även passa på att köpa det vi glömde köpa och eventuellt springa in på systemet en sväng och köpa nån öl. Blir ju inget fylleslag imorn med tanke på att vi har ungarna med oss, men nån öl till maten och sådär.

Vi kommer nog åka runt halv 8-8 imorn tror jag. Vi har ju inte speciellt långt men skönt att ha gott om tid. Vi ska möta upp dom andra utanför entrén vid halv 10. Ska bli kul att se Tindras min när hon ser alla pooler och sånt..herre jisses säger jag bara! Hon lär ju knappt veta vad hon heter, haha! Men men.. Ni kommer ju få se både bilder och säkert nån film från sommarland. Men dom kommer nog upp antingen söndag kväll eller måndag morgon. Beror på vad man orkar.

Nää nu ska jag kika runt lite innan vbå börjar, haha!

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Vi var också och handlade i morse. Helt galet mycket folk...



Hoppas ni får en härlig midsommar :)

2010-06-24 @ 13:33:45
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0