Här med!

Ja, jag får väl blogga här med och inte bara i min hemliga blogg. Inte för att jag vet vad jag ska skriva här men..jaa..fast nu blev ju min hemliga blogg inte så hemlig längre. Men jag har startat en ny blogg som är lösenordsskyddad. Vet inte om jag kommer ge ut lösenordet till någon. Kanske någon som jag verkligen litar på, som inte sprider vidare det jag skriver där inne. Men vi får se. Jag har inte bestämt mig ännu.

Hade svårt att somna igår trots att jag lade mig före 21. Men jag låg och funderade. Inget jag skriver om här. Molly vaknade som vanligt i natt och vägrade somna om trots en stoooor flaska välling. Kan hon inte börja vänja sig med sin medicin snart så att jag kan få sova? Så vi gjorde morgon klockan 5 idag. Klockan 6 vaknar Tindra, garanterat av Molly som skrek och tjötade så att jag tror att hela grannskapet skulle vakna. Jag ska ringa till hennes läkare idag med. Han ville ha lite uppföljning efter en vecka. Och igår hade det gått en vecka. Men hjälper den något? Jag vet faktiskt inte. Hon hostar mindre på dagarna och kan ligga på golvet utan att börja rossla som en tok. Så visst, lite kanske den hjälper. Men jag vet inte hur länge till jag orkar hålla på med att hon vaknar på natten och inte somnar om. Men det blir säkert bra.

Nää nu får jag nog ta och ringa. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0