Potträning del 2

Det blev lite fel.. Tindra ville inte ens sätta sig på pottan efter förra gången så vi fick ta ett litet break. Tänkte göra ett nytt försök nu när hon vaknar efter sin vila. Då blir det att sätta henne på pottan så fort hon vaknar och sen får hon vara utan blöja i alla fall fram till att vi åker och handlar. Så vi får väl se om hon sätter sig på pottan idag annars får vi vänta lite till. Det lär ju aldrig funka om hon inte ens vill sätta sig på pottan. Vi får väl se hur denna dagen går!

Annars händer nog inte så mycket idag. Ska som sagt åka och handla och sen får jag främmande. Eller jaa..först främmande och sen åker hon med och handlar, haha. Middagen idag kommer bestå av korvstroganoff och ris. Man äter inte det så ofta nu för tiden eftersom Jesper inte gillar falukorv. Han äter bara uddevallare och det blir inte samma sak. Sen är han inte mycket för ris heller.. Aja, man får helt enkelt passa på när Jesper är borta, haha!

Själv har man också fått sig lite vila här på morgonen. Tindra vaknade tidigt och det resulterar i att hon gärna vill vila redan vid 9. Så när jag lagt henne så gick jag själv och lade mig, Molly sov redan, och jag fick sova till 10.10. Skönt som fasen alltså. Blev en rätt sen kväll igår, hehe.

För övrigt så börjar Jesper om att jobba imorn. Då jobbar han 2 veckor och sen har han semester, hehe. Då får vi väl se vad vi kan tänkas hitta på. Först blir det i alla fall skara sommarland över midsommar. Sen är vi nog ganska öppna för förslag faktiskt. Tyvär kommer vi inte åka upp till norrland, vad jag vet. För det kommer inte våran plånbok att tillåta. Ska försöka få råd att åka upp till julen istället.

Nää det får vara allt för denna gången. Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0