Sooool!!!

Vädret imorse var helt värdelöst. Det var kallt, mulet och blåsigt. Men detta ändrade på sig runt lunchtid och blev riktigt fint och riktigt varmt! Så vi bestämde oss för att Tindra skulle få inviga sin nya pool som hon fick igår och hon var såklart överlycklig! Hon har badat här ute på baksidan hela eftermiddagen, hehe.

Den var dock något större än vi trodde, haha! Så om det är fint imorn får vi väl sätta upp den igen, men då får vi sätta "kanan" åt andra hållet..busken var liksom ivägen. Men nöjd var hon i alla fall!

Idag fick jag hem min baddräkt med. Beställde en häromveckan och blev skapligt nöjd faktiskt. En nike-baddräkt. Känns rätt bra då jag fortfarande inte känner för att visa min mage riktigt. Men det blir nog bra tror jag. På fredag sticker vi ju till skara. Ska bli skoj faktiskt! Så ni kan inte förvänta er nått bloggande i helgen. Möjligtvis något mobilinlägg om jag orkar. Men nu har jag i alla fall förvarnat er om det, hehe.

Nää, nu får vi se vad jag ska göra.. Är lite sugen på en långprommis utan barn! Får väl se hur jag gör.. Latmasken sitter ju som sagt i ryggmärgen..

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

gu vilken häftig :D

vincent kommer gärna å badar ;)

2010-06-27 @ 21:53:11
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0