Trött mamma och trötta barn!

Molly har gnällt i stort sett hela förmiddagen.. Inget har varit bra.. Så nu fick jag henne i säng igen. Tindra stensover och det känns som att jag själv skulle kunna sova bort hela dagen! Men det kan jag ju inte göra. Jag måste iväg och handla om inte min kära gubbe har lust att göra det åt mig. Men frågan är vad sjutton vi ska äta idag? Det är ju bara jag och Tindra som ska ha.. Kanske skulle gjort stuvade makaroner och falukorv.. Tindra har ju faktiskt börjat gilla stuvade så det är väl positivt? Ja det gör jag nog idag. Det går ju snabbt och lätt att göra.

Vad ska vi annars hitta på då? Jesper jobbar idag så jag vette sjutton. Är rätt skapligt väder än så länge (peppar peppar) så vi går väl ut en sväng i alla fall. Kanske skulle ta oss en promenad ner till fårhagen och titta på fåren, hehe. Får hämta in vagnen från bilen bara. Det skulle nog Tindra gilla kanske. För fåren kommer ju fram så att man kan klappa dom och sådär. Aja, får se hur vi gör.

Nää, nu ska jag ta och prata lite med gubben. Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0