Bättre humör!

Jag tyckte väl att statistiken här på bloggen såg lite knepig ut. Den stämmer ju inte för fem öre. Rättare sagt har jag till och med slagit besöksrekord häromdagen med hela 149 unika besökare! Inte illa! Blogg.se´s egna statistik visar att jag hade 11 besökare den dagen, haha! Det är ju nästan illa... Kände där ett tag för att lägga ner hela skiten. Men jag har en sida där jag kan gå in och kolla mer noga, vart alla besökare kommer ifrån och jaa, lite mer detaljerat. Där hade jag en mer "rätt" statistik kan jag väl säga. Så nu fick jag upp min motivation igen! Tjiihoo! Hade tänkt visa en bild som jag tog på barnen ikväll men batteriet i kameran dog så ni får hålla er till imorn.

Vad har hänt idag då? Ja, vi åkte ner till stan, fikade med Jespers pappa och gick runt lite. Sen handlade vi och åkte hem, lagade wok, mumma! (Har hittat en favorit bland woksåserna!) Sen har vi bara tagit det lugnt och myst lite. Det blev faktiskt en trevlig dag trots allt. Och trots mitt underbara morgonhumör, haha! Tyvär har jag inte kommit på något bra tips att bota sånt men förhoppningsvis kan jag komma på något, haha!

Jag har fått en förfrågan om att ha en frågestund här på bloggen. Ni vet, en sån som alla fjortisar har, haha! Hur många skulle ställa en fråga om jag hade en sån? Svarar färre än 5 personer på detta så struntar jag i det helt. Tror föresten inte att det finns så mycket att fråga då jag har en tendens att vara rätt öppen om mitt liv, hehe.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jag har varit nära att få riktiga psykbryt på morgonen faktiskt.När man ändå ska stiga upp 05.30 och vara på jobbet 06.30 så vill man ju INTE stiga upp 04.30.

Det känns nästan som att dagen blir förstörd.Jag går och är en bitterfitta hela dagarna..

Men nu har han sovit till 05.50 två dagar i rad,och jag känner mig ju nästan som en ny människa.

2010-03-17 @ 19:55:37
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: vanessa

Heej. de där humöret på morgonen känner jag igen :/ tala om ifall du hittar botemedel ;)



Du undrade ju vad dom hade för försvar när vi inte hade fått kallelse till Alvinas läkarbesök och faktiskt så da samen jag talade med inte mycket alls, hon var mest tyst.

Och även fast jag blir irriterad och arg så har jag väldihgt svårt att skälla på människor ja ginte känner.. även fast jag vill.

Men de var iaf väldigt dåligt av dem.



Kul att du läser :)

2010-03-17 @ 21:00:05
URL: http://gangsterflickan.bloggspace.se
Postat av: tant

Jag visst va hon ljus det är dom andra två oxå hehe. Jag vet inte när, jag får kolla med dom så båda två kan och att du kan. vi alla tre vill ha en bild var på alla 4 hundarna sen vet jag inte hur dom vill ha det. Men typ sånna bilder som vi tog på thea. men det blir ju bara två skivor för min bild kan du ju skicka över på msn :P

2010-03-17 @ 21:46:43
Postat av: Kadri

Det med statistiken är jätte knepigt. Så klart kan man bli deppig om man har lite läsare. Ibland tappar ma helt lusten

Fint du har ficxat igen. var det inte du som skulle ha kvar den förra designen JÄÄÄte länge. hhaha

2010-03-18 @ 08:43:25
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0