Dålig action här nu..

Jag känner att jag inte riktigt har haft tid, lust eller ork att blogga denna helgen. Sen har vi ju haft fullt upp också. Idag så klev vi upp vid 7.40, klädde på oss, gav ungarna lite frulle och sen begav vi oss ut. Ska visa bilder snart. Då var vi ute lite mer än en timme och Tindra var överlycklig över att vi kunde snurra gungan ett varv över stolpen så hon fick gunga! Sen gick vi en promenad och även våran lilla hu..jag menar, katt, följde med oss hela vägen. Det var en mysig promenad vi tog hela familjen faktiskt.

När vi kom in så fick Tindra en flaska sen somnade hon, Molly sov redan, och vi kollade på en film, skitkass by the way! (Zombieland hette den) Även jag slocknade i slutet av filmen. Jesper gick och lade sig han med. Efter en stund (lååång stund) vaknar jag av Molly. Då inser vi att ungarna har sovit i 3 timmar!!! Och jag och Jesper ungefär 1,5. Fy vad underbart det var!

Sen åkte vi ut till torp, handlade, gick och letade skor åt Jesper, kom hem med ett par till Tindra. Lyckat! Jesper var lycklig i alla fall då han slapp köpa skor till sig själv, haha!

Resten av kvällen har bestått av lite städ, film och mys. Nu ska jag sätta mig och göra iordning bilderna så att jag kan visa er..



Som ni märker ska Turbo vara med ööööverallt! Men han och Tindra har ju blivit bästisar så jag är inte förvånad. Om ni ser bilden på Tindra, liggandes på mage, så gör hon allt för att få äta snö. Denna bilden tog jag innan jag insåg att hon faktiskt låg på mage och åt snö.. Blä! Men Tindra blev i alla fall överlycklig av att få gunga och superlycklig över att få gå på gräs, haha! Ja ni ser ju själva.

Detta var allt från mig idag. Imorn ska vi till bvc också så vi får väl se hur uppdateringen blir. Men ni får ha en trevlig dag i vilket fall som hellst..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0