Fall out boy!

Jag är ju en inbiten one tree hill-fan. Men tack vare one tree hill har jag ju fått upp ögonen för detta band. Fall out boy. Men dom är faktiskt riktigt grymma måste jag säga. Jag gillar ju den typen av musik också, hehe.

Snart ska man ta tag i lite städning. Jag behöver verkligen städa undan lite innan dom kommer och hämtar vagnen. Köket ser ut som ett bombnedslag och det ligger grejer överallt! Ska snart stoppa igång en diskmaskin. Sen ska Tindra kläs på och skickas ivög till dagis sen får jag hem och fortsätta. Skulle behövt duscha också. Får väl se när och hur man ska hinna allt på så kort tid, hehe. Men det löser sig säkert. Men det roligaste kommer ju i eftermiddag, haha. När vi nu fått sålt vagnen så ska vi boka skara sommarland också. Smiiiid! Kan ju säga att jag längtar till midsommar ruskigt mycket! Men i eftermiddag blir det att åka ner till stan och kolla lite inne på åhléns. Dom har rätt fräcka barnkläder faktiskt. Det är ju inte så ofta man tänker på det då vi inte är där inne så ofta.

Nä nu ropar Molly på mig samtidigt som Tindra klättrar på mig så undra om det är dags att lägga ner? Haha!

Kommentarer
Postat av: m a j a n - designutlottning på bloggen

Sv: haha ja, varför erkänna när man kan skylla på ngn annan ;)

2010-03-08 @ 10:23:46
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

tack så mycket :) vilken söt dotter du har! kram

2010-03-08 @ 10:48:37
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0