Full fart hela dagen!

Kan man väl säga.. 3 stad lekland, torp, bus, lämna tillbaka bilen och sen melodifestivalen. Däremellan har jag hunnit lägga upp vimmelbilderna på litefm också. Behöver jag säga att jag är trött idag? Efter att ha klivit upp klockan 8 och somna vid 3..kan ju även tillägga att jag var vaken mellan 6-7 också..Nu håller jag på att ladda in bilderna från leklandet i datorn och ska kolla igenom dom. Tänkte ju att jag skulle visa er några också, sen blir det sängen.

Gick rätt låt vidare till eurovision då? Njao.. Själv hade jag gärna sett Timotej i oslo. Men jag är bara glad att inte salem al fakir vann!

Men hur som hellst..bilder sa vi va? Den första bilden får ni lite som bonus från igår. Om ni klickar på den kommer ni till sidan för vimmelbilderna. Just so you know!



Nästa bild om kommer har egentligen inget med dessa bilde att göra men jag tänkte bara visa hur högt Molly faktiskt lyfter sitt huvud. Inte alltid man hinner fånga det på bild faktiskt, haha! (Strunta i den kassa kvalitén nu, ork, haha!)



Den blev lite oskarp enligt mitt tycke men det var liksom i all hast denna togs, hehe.

Men nu kommer i alla fall alla bilder som jag tänkte visa er. Alla bilder från 3stad lekland. Dit kommer vi definitivt åka fler gånger! Någon som är sugen på att åka med?


Tindras favorit var fortfarande alla bollar, hehe! Men även rutchkanorna var ju kul. Den bilden ni ser där hon står på en "projektorbild"? Man skulle stampa på alla kryp och döda dom, haha. Men Tindra fattade inte riktigt det roliga så hon sprang vidare. I övrigt var hon mycket modigare idag och klättrade som en tok. Förra gången, i Göteborg, så satt hon mest och kollade på alla andra som lekte. Slängde även med en bild på Mollan som låg och tjoade i vagnen. Hon trivs i den i alla fall, hehe. Men nästa gång åker bärselen med så att man kan springa runt och fota lite bättre. Dock gick det ganska bra att komma fram med vagnen ändå. Så det gillas väldigt mycket att det öppnat så pass nära.

Idag stod det tacos på menyn. Mumma! Även om jag har blivit lat och orkar inte göra min vitlökssås med avocado längre. Det är ju ändå bara jag som äter den. Men det var i alla fall Jesper som stod för köttfärsen. Det är det allt som oftast när det gäller tacos, men idag fick jag i alla fall bildbevis, moahaha!



Är han inte sööööt?

Nää, vet ni vad? Nu har jag varit vaken aaaalldeeeles för länge. Imorn blir det nog lugnt hela hela dagen. Ha en fortsatt trevlig helg nu!

Kommentarer
Postat av: Nina

mysigt. va hetet lekstället?



trevlig helg!

2010-03-13 @ 23:29:45
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: emma-mamma till meja

Härliga busbilder :)Tänkte bara fråga om ni är nöjda med vagnen än så länge?

2010-03-14 @ 08:42:45
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: tant

Jag vill följa med någon gång

2010-03-14 @ 15:38:39
URL: http://malinkrewer.blogg.se/
Postat av: Emmie

Härligt, härligt, härligt! Jag funderar på att ta med vår lillskrutt till något lekland, men tror han måste bli ett litet snäpp äldre först...



Önskar dig en solig och skön söndag! ♥

2010-03-14 @ 15:44:59
URL: http://emmieliving.blogg.se/
Postat av: Marie

Vi hänger GÄRNA med nångång till leklandet !!!

Underbara bilder som vanligt Malin ! Kram !!!

2010-03-14 @ 20:09:49
Postat av: Nina

hahah det låter ju logiskt :D



gick inte att kommentera i inlägget ovanför.. men skoj att snön har försvunnit så pass så att ni kan gunga igen ;) krams

2010-03-14 @ 22:56:18
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0