Fullt ös!

Kan man säga. Men natten var i alla fall bättre inatt. Molly vaknade några gånger men somnade om när hon fick nappen så det var skönt. Så fem i 7 gjorde vi morgon och det är alldeles lagom faktiskt. Sen när jesper vaknade åkte vi till torp, gick runt i myrfart eftersom jesper skadade sig på jobbet igår. När vi kom hem har jag städat lite och nu ska jag snart gå och plocka undan lite i toan. Blöjhinken behöver tömmas igen. Sen får vi se om jag hinner duscha med. Tanken var att jag och jesper skulle gå ut och äta men jag känner inte längre någon lust till det om jag ska vara ärlig.. Men men, det blir nog bra. Får se om jag uppdaterar senare om jag orkar. Ingen motivation idag.

Kommentarer
Postat av: Kadri

Tråkigt att du inte hade lust. Ibland kan det vara dkönt o få gå ut o äta ensam utan barn

2010-03-19 @ 19:44:41
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Nina

va glad att du har ica kassar. själv så har ja en sån där gammal tygpåse.. hahahha :P

2010-03-19 @ 21:31:55
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0