God dag!

Kan väl säga att man hunnit endel idag trots sovmorgon till 8. Vi klädde på oss och åkte till banken, Jesper skulle sätta in pengar efter helgens spel. Sen åkte vi vidare till maxi för att shoppa lite mat. Det blir lyxmat som en bra start på veckan. Fläsknoisette och pommes. Det är mumma det! Och som sagt, en riktigt bra start på veckan. Ska strax klä på mig och minsta damen för att bege oss till bvc. Det är dags för 2-månaderskollen. Ska bli spännande att se hur mycket hon har gått upp med tanke på att hon äter som en häst, haha! Men jag får väl återkomma om detta. Det såg faktiskt ut som att dom hade skrapat lite på gångvägen så det blir en liten prommis till och från bvc. Med lite musik i öronen går det ganska fort att gå. Så nu ska jag börja klä på min lilla snutt som precis somnade här i soffan bredvid mig. Föresten, alla bilder från lördagen ligger uppe på http://www.litefm.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0