God morgon..middag..kväll..natt..?

Jag är svintrött.. Molly vaknade av att hon hostade inatt vid 3..då ville hon inte somna om. Till slut lyckades jag få henne till att somna om i våran säng (otroligt nog..) men jag hade problem att somna istället. Tror att jag lyckades somna en halvtimme där mellan 6-6.30. Nåja, det betyder att det snart är sängdags för min del. Men jag lovade ju er lite bilder och det kommer jag hålla. Först kommer lite bilder på Tindra när hon var ute på äventyr, hehe. Lånade lite leksaker av grannen..eller rättare sagt tog hon sig friheten, haha! Tur att vi har bra grannar!


Sen lovade ju jag att visa bilder på vårat påskris. Kanske skulle ha visat det först, haha! Nåja, här kommer påskriset både inne och ute.

Jag ville ha bara svart och rosa inne. Tycker att det blev finare så. Och som ni ser blev det många färger ute. Men dom hade ju så bra pris på ö&b så vi passade på. Jag blev i alla fall nöjd. Är dock inte så nöjd över placeringen på krukan inne så vi får se om jag flyttar den eller om jag orkar bry mig.

Nu kommer lite blandade bilder. 2 som jag tog på Thea när vi var ute och lekte med Tindra och 3 bilder från när vi grillade. Köttet blev, för övrigt, jävligt gott! Trots det dumma kolet som bara brann hela tiden, hehe!

Nu kommer jag bjuda på EN bild till. Det sista jag sa till Jesper innan jag, Malin och Tindra gick ut var: "somna inte ifrån Molly nu!". Sen kom jag in (för att hämta en boll till Tindra) och möttes av detta:



Mina älskade älsklingar hade somnat i soffan båda två, haha! Det var svårt att hålla sig för skratt när jag såg dom. Men visst är dom oerhört söta?! Slökorvar, hihi.

Nää, vet ni vad? Nu ska jag alldeles snart krypa under täcket! Känner mig helt slut efter denna dagen. Sov så gott folket så hörs vi imorn..nån gång..

Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie och Oliwer´s Mamma

hallå :)



jag kikade igenom här och se att du bor där min pojkvän har bott innan han flyttade upp till stockholm. fast han bodde nog på 23. du kankse känner igen honom ? :P



2010-03-30 @ 23:19:43
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0