Inga stora ord!

Nja, jag har inte så mycket att skriva faktiskt. Är ganska upptagen. Jag sitter och kollar på one tree hill, haha! Men jag måste duscha snart med. Men sitter fortfarande och funderar på att träna. Men jag orkar nog inte idag faktiskt. Äsch!

Vad händer i veckan då? Imorn är det dagis som gäller för Tindra igen. Sen får vi åka och handla som vanligt. Vet inte vad det blir till middag men jag är lite småsugen på kyckling.. Kanske en kycklingsallad? Jag får se vad gubben i hushållet tycker också. På onsdag så hade vi tänkt åka ner till muséet, dom har en fotoutställning där som jag tänkte kika på. Men vi får ta det en annan dag, kanske till helgen? För jag och busfröken (Tindra) åker hem till Melissa och Vincent istället. Det var en mammabebisträff där så det ska bli trevligt att komma ut lite faktiskt. Molly får stanna hemma med pappa. Sen har vi inte så mycket inplanerat faktiskt. Jag hoppas att det blir lite lugnare än förra helgen, haha! Även om det är ruskigt kul att ha något planerat jämt.

Nu har det tagit mig en halvtimme att skriva detta så jag ger upp..kanske skriver mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0