Ingen god morgon

Har haft sån huvudvärk att jag mått illa och varit nära att spy. Molly vaknade klockan 4 och väckte sin storasyster vid 5. Skittrevlig morgon..verkligen.. Sen har Molly inte visat sin bästa sida utan hon har gnällt och skrikit i princip hela morgonen också så man har inte fått en chans att vila. Ork på det.

Sen undrar jag lite vart alla mina läsare tog vägen, haha! Senast i fredags hade jag 100 stycken men dom har försvunnit under helgen. Är det den nya designen ingen tycker om? Eller är jag helt enkelt så ointressant att läsa om? Haha! Ja man kan ju undra.

Just nu sitter Molly här i soffan bredvid mig i sin sitter och slår på alla leksaker. Hon greppar tag i dom nån gång ibland, skakar dom och släpper dom, hehe. Hon är så söt lilla pruppan. Snart ska vi hämta stora pruppan, ja om en timme, sen åker vi nog ut till torp tror jag. Vi måste handla. Om nu inte Jesper åker och gör det själv, vi får väl se.

Nää, jag känner inte att jag har så mycket mer att tillägga. Jag längtar till sommaren gott folk...Här kommer en bild på Molly. Sitter vid fel dator så jag kan inte vattenstämpla den men jag vill visa den ändå..


Kommentarer
Postat av: Mamma mina

God kväll.Du är så duktig med ändringar på bloggen.Söt bild.Ha en skön kväll.kram

2010-03-16 @ 16:51:12
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0