Livstecken!

Tänkte egentligen bara visa att ja, vi lever. Har varit fullt upp hela dagen, hehe. Varit ute på torp och kikat. Varit på ö&b och handlat lite smått, klätt påskris och varit ute och lekt. Nu är det inte långt kvar innan man kan slänga ungarna i säng. Men då dom har somnat blir det att grilla. Köttet är marinerat och klart, magen kurrar och jag bara längtar efter att få känna doften av glödande kol. Det är vår!

Har tagit några bilder som jag ska visa också. Men inte nu. Sitter vid fel dator. Men har tagit kort på påskriset som vi har både inne och ute så ska ni få se vad mysigt det blev. Sen har jag ju självklart tagit kort på mina älskade, hehe. Men som sagt, dom får jag visa sen om jag hinner. Annars imorn.

Ikväll blir det som sagt grilla och sen blir det nog en film till maten. En riktig myskväll. Får se vad som händer imorn. Fröken K ville att jag skulle följa med ut på krogen. Så vi får se om jag gör det eller om jag stannar hemma. Men det hade varit riktigt skoj att gå ut faktiskt.

Nää, nu ska jag ta och väcka Jesper så att han kan gå ut och förbereda grillen. Sen ropar Tindra efter välling, hon brukar äta den nu vid halv sex-sex. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0