Long time no see!

Förlåt för otroligt dålig uppdatering. Men jag känner att jag inte riktigt har hunnit med bloggen. Har haft endel att göra och självklart prioriterar man ju familjen framför allt annat. I fredags så var vi ju som sagt ute och käka och sen gick vi och lade oss så fort vi kom hem typ. Igår fick vi främmande på kvällen så vi grillade och kollade på film, hade allmänt trevligt. När främmandet åkte hem orkade jag inte sätta mig här igen. Så det har liksom inte blivit av helt enkelt.

Idag har jag haft fullt upp med båda ungarna. Eftersom Jesper jobbar ikväll så fick han ju sovmorgon imorse. Molly har skrikit och gnällt hela förmiddan, tycker så synd om henne som rosslar så och har lite jobbig hosta. Men innan nån börjar skriva om att kontakta bvc eller liknande så har jag varit i kontakt med dom. Finns inget man kan göra utan bara vänta ut det. Sen har vi varit ute och lekt, lagat mat och en massa bus när Jesper åkte till jobbet. Har inte fått gjort nått vettigt alls. Jag är sjukt trött också..i kroppen.. Funderar om jag håller på att bli sjuk. Men det återstår att se.

Men jag tänkte i alla fall visa lite bilder nu..inte så många men endel i alla fall. Har ju kommit fram till att vi behöver köpa ett nytt regnställ åt Tindra för hennes är för korta i benen.. Det är så jäkla dyrt bara. Nåja, här kommer lite bilder.





Gillade Tindras frisyr som hon hade imorse när hon vaknade, haha! Jag hatar hur färgerna i bilderna blir när man sätter på blixten men det var för mörkt imorse när hon vaknade. Därav att den ena bilden blev svartvit, orkade inte försöka få till det ens. Men nu börjar det bli roligt. Nu kan vi sätta upp Tindras hår i en tofs, hihi. Och det bästa är att hon låter tofsen vara där! Hon blev nästan arg på mig när jag tog av den för att den inte skulle vara obekväm att sova på, hehe.

Vad händer imorn då? Jaa, Tindra ska till dagis igen. Sen ska jag och Molly åka ner till stan. Jag behöver köpa blöjor åt mig själv. Sen går vi nog och strosar där en sväng skulle jag tro. Jesper skulle också ner till stan så han kommer väl och möter upp oss. Sen får vi väl se vad vi hittar på resten av dagen. Jag kommer kanske uppdatera imorn på dagen, om jag hinner. Annars får ni ha en trevlig dag imorn!

Kommentarer
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma

Du vet ingen som ska till Ullared då? Där är det ju lite billigare att köpa regnkläder!! hehe

2010-03-21 @ 21:49:55
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0