Misstänker att det stod fel..

Nu har det åkt förbi 2 bussar här vid mig. Den ena stod det sunningen på och den andra stod det herrestad-torp på. Men ingen till kampenhof. Kan ju tillägga att det förmodligen inte ska gå 2 bussar åt det hållet. Så det stod nog fel på en av bussarna. Men vilken? Åh vad jag blir trött på att åka buss...! Att det alltid ska vara nått jävulskap, jag fattar det inte.. Så nu får jag stå och vänta på nästa buss som går 10.23 istället. Tröttsamt! Kan ju säga att jag inte har längtat mer efter en bil än nu...

Kommentarer
Postat av: tant

fan va jobbigt, jag hatar oxå dom här jävla bussarna. Du kan inte du göra en ny design på min blogg, det är änna tråkigt att ha en vinterbild året om..

2010-03-18 @ 18:15:59
Postat av: Linda

Näe, vad drygt! förstår att du längtar efer bil med de där bussarna.



Istapparna var nog från Fridhem heter det, det ligger förbi kneipbyn (pippihuset)

Det är helt otroligt vad naturen kan vara vacker!

Allt bra med er?

kram

2010-03-18 @ 19:43:40
URL: http://flingan79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0