Morgondagens planer!

Imorgon ska det vara full fart från start! (Haha det rimmade ju till och med..) Tindra ska till dagis runt 9, Molly får följa med och lämna henne där. För när hon är lämnad ska jag, Molly, Krewer och Thea ut och leta påskris som jag ska sätta i mina nya krukor, hihi. Sen ska det ju även handlas fjädrar och sånt men riset ska fixas imorn. Det ska stå utomhus. Sen ska jag nog kanske ta med mig lite och ha en kruka även inomhus, mysigt.

Efter den promenaden så ska jag vara hundvakt en liten stund. Från typ 13-16. Inga större problem faktiskt. Hon är så go den lille vovven så. Vi får väl se vilken tid Jesper vill kliva upp för han ska ju jobba övertid inatt. Han räknade väl med att vara hemma runt 6-7 imorgonbitti. Skulle ju behövt handla med. Men det löser sig. Sen ska ju Tindra hämtas på dagis vid 14. Då kan vi vara ute och leka en stund, då blir nog Thea glad också.

Sen på kvällen får vi väl se om Krewer orkar/hinner komma förbi på kvällen och träna igen. Annars får jag hitta på nått själv att träna. Hon visste inte när hon skulle komma hem från Överby så det beror väl på. Men hur som hellst så är min träningsblogg uppdaterad nu. Ni hittar ju länken uppe i menyn.

Så det blir nog full fart imorn, hehe. Men det gillar jag. Jag vill ha nått att göra så det passar bra.

Ikväll har varit mindre roligt. Innan ungarna somnade. Molly var allt annat än nöjd och till slut skrek hon sig själv till sömns. Fan vad man är maktlös. Tindra blir ju däremot from som ett lamm när Molly skriker sådant. Hon står mest och tittar och ser chockad ut att nått så litet kan låta så mycket. Får hoppas att morgondagen blir bättre i alla fall. Men med tanke på att vi ska vara ute så mycket lär hon nog vara nöjd för då sover hon oftast.

Nää, nu har inte jag mer att skriva för stunden i alla fall. Snart väntas sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0