Mumsigt!

Vi kom oss ut i alla fall, efter många om och men. Fyyy vad gott det var. Jag tror nog att cheers har den bästa maten i stan om jag ska vara ärlig. Idag åt vi fläskfilé, potatisgratäng och pepparsås, hur gott som hellst! Potatisgratängen var nog den godaste jag nånsin smakat faktiskt. Smaskens! Till det blev det en cider som jag aldrig smakat förut, Jinx hette den. Inte lika söt som vanliga cider och den var faktiskt god, sen blev det även en öl efter maten. Sen satt vi och tjötade lite och sen åkte vi hem. Alldeles lagom och väldigt mysigt och trevligt.

Jag har faktiskt inte mycket att skriva idag. Har inte så mycket fantasi. Känner till och med att jag snart ska gå och lägga mig. Så jag tror att jag får återkomma imorgon. Sov så gott sverige!

Kommentarer
Postat av: Nina

hahahah sååå sant så... :D



kom just på att folk brukar kalla dem "taxöron"

hahahah... lite roligt.. (alltså inte mina) hahah..



trevlig helg!

2010-03-19 @ 22:55:12
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Linda

Mys med att gå ut och äta! det ska vi göra imorgon :)



sv: ja, vi har några namn. Tjejnamn är ju inga problem, som förra gången, där har vi sagt Selma eller Elsa. Killnamn är ju som sagt lite svårare ( varför är et så?) men nu har vi tre namn, Albin, Eliot och Malte. Det kommer säker att ändras tusen gånger, ha,ha.



Kameran var en D3000 inte T.....



Idag har vi strålande väder :) blir nog en promenixare ( om fogarna är med mig!!)

Vad ska ni hitta på?



Hejsvejs! :)

2010-03-20 @ 07:59:50
URL: http://flingan79.blogg.se/
Postat av: sophia

Vad kostar den rätten där? Vi har haft så svårt att hitta en bra resturang i närheten men det stället har vi inte provat =)

2010-03-20 @ 09:29:52
URL: http://sophian.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0