Ont..

Misstänker att jag tog i lite för mycket under träningen igår för imorse tog jag mig knappt ur sängen. Inte p.g.a träningsvärk tyvär utan ryggont. Så får nog ta det lite lugnare idag. Ska kolla med fröken Krewer om vi skulle testa 20minutarn ikväll.. Funderar på att skippa träningsbloggen. Jobbigt att hålla reda på flera bloggar, hehe. Kan ju lika gärna skriva allt här i en egen kategori istället. Får se hur jag gör.

Svar på kommentar av mamma:
Ja om jag hade gillat fläskpannkaka hade det varit en god idé. Men jag gillar inte fläskpannkaka. Sen får Jesper ont i magen av pannkaka..förmodligen äggen som ställer till det.

Vad har vi gjort idag då? Jaa, vi orkade inte åka till öppna förskolan. Eller rättare sagt, JAG, orkade inte åka. Var helt död imorse. Samt att Molly var sååå grinig så jag orkade inte ens försöka. Nu är hon dock på bättre humör. Men efter Tindra hade vilat och käkat lite lunch så klädde vi på oss och gick ut. Gick och mötte Malin K och söta Thea, gick ner till skogslyckan och skulle hämta paket. Men när vi väl kom dit insåg jag att Jesper fortfarande hade mitt leg i sin plånbok efter att han hämtat ut ett annat paket till mig..suck! Men som tur var hade han redan vaknat så han tog moppen och kom ner. Så nu har även Jesper fått lite nya kläder. Sen knallade vi hemåt. Vi var ute och lekte en stund med Tindra när vi kom hem. Det blev ganska gott väder faktiskt. Solen kikade fram.

Föresten har jag sett mitt första vårtecken idag, hihi! Såg snödroppar och även knoppar för påskliljor! Weei! Och snart har snön smält från våran baksida och då ska det börja grejas på baksidan kan jag lova. Staket ska upp och rabatter ska rensas, buskar ska bort och även klippas ner nu då vi köpt lite trädgårdsredskap, hehe. Men jag undrar en grej. Ska man beskära buskar på våren eller hösten? Ska kolla upp det. Dock kommer vi beskära våra nu under våren hur som hellst. Nåja, det blir nog bra ändå.

Nu har jag skrivit en hel roman här åt er. Men man fick så många vårkänslor idag. Får nog bege mig ut på en fotorunda snart igen. Kanske skulle passa på imorn när Tindra är på dagis? Men som sagt, man vill gärna ha soligt..får se. Ha en fortsatt bra dag så hörs vi säkert ikväll! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kaptenskan

Här har det varit mycket på gång ett tag. Jag har inte hunnit läsa så mycket bloggar och inte ens hunnit skriva så mycket på min egen. :/ Jag såg också ett första vårtecken här om dagen, krokusar som slagit ut längs en husvägg!!! :D Underbart!

2010-03-24 @ 21:02:53
URL: http://kaptenskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0