Piller mot morgonhumör?

Jag måste nog vara den enda morsan med ett fruktansvärt humör pga att dom vaknar före fan. Molly först och Tindra som blir väckt av den förstnämnda. Det finns ju piller mot allt annat så finns det något piller mot morgonhumör så ge mig gärna namnet på den tabletten. Jag hade behövt den. Blir ingen mammaträff idag heller då både Tindra och Molly är så förkylda. Så vi åker nog ner med jesper och Molly ner till stan istället. Om vi nu får det. Dom kanske vill ha lite egentid som jag ville ha med Tindra. Nåja, får väl se nästa vecka kanske. Har ingen motivation till något idag känner jag. Det enda jag längtar till är middagen för vi ska äta wok som vi gör en gång i veckan, men jag har fått dille på det. Kunde ju nästan tro att jag är gravid med cravings haha! Men det vet jag med säkerhet att jag inte är, tack och lov! Blä för den här dagen. Kan ju bara hoppas att den blir bättre snart. Klockan är ju faktiskt bara halv 9. Molly har precis somnat för första gången sedan halv 5 imorse. Nu ska jag försöka mysa med Tindra en stund. Hoppas att eran morgon startade bättre än min..

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja kanske kan trösta dej med att du inte e ensam om o ha ett hemskt morron humör, så får du tips om några piller mot de så får du gärna skvallra ^^ Hoppas dagen blir skaplig iaf.

Kramar Lina

2010-03-17 @ 09:34:04
URL: http://chamallow.babyblogg.se
Postat av: Emmeli

Lucas har sovit bajsdåligt i drygt 1-2månader nu.Han har vaknat mellan 4-5 varje morgon.Och jag har INTE haft bra morgon humör..Det har verkligen blixtrat omkring mig på mornarna.Så nu är inte ensamen!:)

2010-03-17 @ 19:46:56
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0