Sjukstuga ala Andersson

Tindra har vaknat säkert 20 gånger i natt och gråtit. Hon har fått hostmedicin som inte har hjälpt och även fått ipren. Så jag kan lova att jag är trött. Ja självklart även Tindra. Sen vaknade Molly klockan 6 också.. Snark! Men Tindra äter flytande ganska bra. En flaska välling har hon fått i sig och nu bad hon om soppa så det fick hon. Nyponsoppa alltså. Men nu för en liten stund sedan hade hon 39.6 och såg riktigt risig ut så hon fick lite ipren igen och jag tror att den håller på att värka nu för hon börjar bli lite piggare. Även om hon är ruskigt trött. Men nu ska jag gå och mysa med mina barn. Kanske uppdaterar senare om jag orkar starta en dator!

Kommentarer
Postat av: emma-mamma till meja

Hoppas Tindra kryar på sig fort!!

2010-03-29 @ 10:08:54
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Kadri

stackare. hoppas hon blir frisk snart

2010-03-29 @ 13:57:09
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0