Snabbt övergående?

Imorse var Tindra piggare. Tempade henne efter att hon ätit välling och då låg hon på 37,2 igen. Så detta var snabbt övergående och det gillas! Visserligen kan det ju bli värre igen till kvällen men än så länge är hon skapligt pigg. Snoret rinner och hon hostar lite. Lite trött efter nattens höga temp men vem hade inte varit det? Så nu får vi väl se hur vi gör ikväll. Väntar i alla fall på att Jesper ska vakna så får vi väl disskutera detta.

Annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra idag. Blir väl att mysa själva annars. Jesper ska i alla fall få åka runt och ränna hela dagen, haha! Handla, lämna tillbaka en bok som jag lånat på bibblan, hämta paket..? Ja vi får väl se hur dagen blir. Jag själv ska i alla fall försöka städa lite. Men det är ju inte så lätt när man har en dotter som springer runt och ska dra fram det man plockar bort, haha. Men dammsuga ska jag i alla fall göra!

Nää, nu vaknade Mollybollen så jag ska ta upp henne och snart ska jag se om Tindrafis vill vila en stund. Då kan jag ju passa på att städa, hehe. Ha en trevlig dag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Mamma mina

Godmorgon.Hoppas att sessan blir bättre under dagen.Ha en skön fredag..Här är det soligt och skönt väder..ska bli skönt med en promenad senare i dag.kram kram

2010-03-05 @ 10:18:47
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Tack :D Vad gör du nu i helgen då? :)

2010-03-05 @ 17:22:08
URL: http://www.hannahborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0