Sovmorgon..om inte..

Tänk om Molly hade varit en sån unge som bara vaknar och vill ha mat/ny blöja på morgonen och sen somna om. Vilken sovmorgon vi hade fått då! Eftersom Tindra sovit apdåligt inatt så ville hon självklart sova lite längre nu på morgonen istället. Så hon vaknade runt halv 9. Men då hade ju Molly varit vaken sedan klockan 6 också och självklart inte somnat om. Men jag får väl se det positivt. Hon väckte i alla fall inte Tindra idag. Nu ligger hon dock och sover och Tindra sitter ihopkrupen i sin fotölj. Hon har fortfarande feber men inte lika hög som inatt. 38.3 visade tempen nyss. Tog aldrig tempen inatt men så varm som hon var så låg den garanterat närmare 40. Då fick hon ipren och hostmedicin igen och efter ett tag somnade hon om. Men hon har vaknat flera gånger. Nu fick hon en isglass så hon blev nöjd, hehe.

Men jag funderar på om jag skulle ringa jourcentralen ändå. För hon är lika hes ännu och hennes prickar i händerna har blivit mörkröda så nu börjar jag tvivla på att det är snöloppor. Åååh, jag blir galen på detta. Kanske lika bra att åka in och få det uppkollat om hon behöver penicillin.

Nu blir det i alla fall att stanna hemma idag. Vi som hade tänkt åka till torp och kolla på när Timotej uppträder. Jag tycker ju att dom är bra. Men men, man får väl chansen fler gånger kan man hoppas.

Nä nu ska jag ta en liten snabbkik och kanske googla lite.. Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj det låter inte så bra med lilla Tindra, hoppas bara att dom inte säger att du ska avvakta till i morgon.. dom brukar ju det. Men har hon bara prickar på händerna verkar ju mystiskt, hade det varit vattkoppor eller nått hade man ju väntat att det skulle komma på resten av kroppen med, men du kan väll höra av dej när du vet mer man är ju lite orolig det är ju aldrig roligt när barnen är sjuka. Här är det snöstorm har kommit ca:1 dm snö i natt nu e jag less... Sköt om er // Kram mamma

2010-03-28 @ 10:55:46
Postat av: Nina

oj. inte tänkt på det än. men det är storlek 23.. dem är ganska så smala tycker ja i modellen. theo har ju sån jäkla bred fossing..



http://www.vincentshoestore.com/lory-red-p-452-c-152.aspx

2010-03-30 @ 22:37:27
URL: http://modesida.blogg.se/me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0