Stackare!

Just nu är det riktigt synd om Tindra. Hon är riktigt hängig och smågnäller mest hela tiden. Jag har aldrig sett henne såhär dålig och då har hon varit sjuk mycket under hösten och vintern som varit. Hon ligger ihopkrupen här bakom mig och ser ut att somna när som hellst. Då har hon ändå vilat 2 gånger idag. Men somnar hon så somnar hon med tanke på nattens otroooligt dåliga sömn. Försökte få henne att sova mellan oss inatt men det gick inte, som förväntat. Hon kan helt enkelt inte somna i våran säng hur mycket vi än försöker. Så vi bar in henne i hennes säng igen. Tänkte i alla fall försöka att inte ge henne någon ipren fören hon ska sova. Får bli en tidig kväll ikväll också. Hon gråter så fort hon hostar..uscha mig! Men vi får väl lita på sjukvårdsrådgivningen och ge ipren vid behov.

Middag idag blir pizza för varken jag eller Jesper har orkat oss iväg och handla. Får väl se om Tindra får i sig någon mat eller välling till middag. Hon skakar bara på huvudet när vi frågar om hon vill ha något. Men vi fick i henne en glass i alla fall. Sen får vi se om hon vill ha välling ikväll istället. Stackars liten.

Ikväll blir det nog att träna. Får se om man lyckas träna lite eller om man får springa in till Tindra hela tiden. Nåja, ett försök ska vi göra i alla fall.

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars lilla gumman! Men det är bra att ni får i henne vätska, det e de viktigt så att hon inte blir ut torkad. Dom små har så lätt att bli det, krama henne extra från mormor, molly med.

2010-03-29 @ 18:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0