Tjolahej tjolahopp!

Nää, pippi långstrump har inte alls satt sig på hjärnan.....

Maria: Haha ja det var lite kul :) Nej jag var beräknad till den 20 juni, midsommarafton..

Full fräs har det varit här hemma idag. I alla fall efter att Tindra kom hem. Blev inget stan idag heller, hehe. Men förhoppningsvis står den kvar imorn så att vi kan ta oss dit. Funderar ändå på om vi inte skulle åkt till öppna förskolan. Men jag ska suga lite på den karamellen.

Jag gjorde ett försök imorse att fota Tindras outfit för dagen. Bilderna blev totalt misslyckade. Dels för att Tindra sprang runt som en galning i hela lägenheten och när hon väl stod stilla hade jag heeelt fel inställningar så bilden blev knallgul, haha! Nåja, jag ska försöka pilla lite i photoshop så att ni får se outfiten i alla fall.... Här kommer hennes outfit och lite fler bilder som togs imorse. Jag lyckades någorlunda fixa till färgerna i alla fall.

Som ni ser så fick inte hårbandet sitta kvar så länge, haha! Men visst var hon tjusig idag? Hihi! På sista bilden ser ni även Tindras spontana puss på Molly. Detta görs flera gånger dagligen! Hon gillar verkligen sin lillasyster och verkar vara otroligt stolt över henne. En sak är i alla fall säker. JAG är otroligt stolt över båda mina barn!

Fick även till en lite småfräck bild på Tindras polisbil, kolla här..



Sen tänkte jag bara berätta för er alla som kallade mig för klenis igår att jag faktiskt vaxade färdigt mina ben idag, haha! Jag bet i det sura äpplet och fixade det helt på egen hand. Gjorde faktiskt mindre ont när jag gjorde det själv än när marodören (läs Krewer) var och drog på mina ben, haha! Dock kommer jag att köpa ett annat vax nästa gång. Ska testa nått med eucalyptus i, dom var tydligen bra har jag hört, haha! Kanske borde filma mina fina miner när jag drar bort dom där jäkla remsorna. Varför jag ska köpa det andra var för att jag inte fick bort allt hår trots att jag satte på en remsa på samma ställe flera gånger. Sitter som berget, haha! Så det fick bli en rakning av benen efteråt.

Nää nu ska jag ta och skriva några rader i träningsbloggen. www.mandarinklyfta.se/traning (you know..)

Kommentarer
Postat av: Nina

usch då. här är det rena rama isbanan måste ja väl säga. riktigt halt. å snö överallt. mer sol så att det smälter nu..



hoppas att ni får en super helg! krams

2010-03-12 @ 22:04:51
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Emmie

Kikar in och säger hej!

Många fina bilder och väldigt goa barn! Här kommer jag att kika in fler gånger. ♥

Trevlig helg på dig!

2010-03-13 @ 01:17:36
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0