Tråkig fantasi..

För vill jag i alla fall tacka Melissa för fikastunden i stan förut. Det var både skönt och trevligt att få komma ut lite! Det får vi göra om någon gång!

Men innan jag mötte upp Melissa och Vincent så gick jag en sväng i hasselbacken. Men bilderna blev bara tråkiga för att jag inte har någon fantasi. Det enda som finns att fota där nere just nu är fåglar. Men jag kan väl visa er 3 bilder. Men snälla nån ge mig lite inspiration! Blä..


En trött Molly som låg och sov i vagnen. Hon sov ända tills vi kom hem, haha!





Jag kan ju i alla fall säga att fåglarna nere i hasselbacken börjar bli otroligt tama. Denna fågeln ovan stod jag max 1½ meter ifrån. Den brydde sig inte ett dugg, inte ens när jag gick förbi den liksom.. Det är ju faktiskt rätt häftigt. Men jag börjar bli riktigt sugen på att plåta en modell ute i snön innan den försvinner. Någon som är sugen på att ställa upp? Har en idé som jag skulle vilja genomföra fast det är nog aningens svårt..men hör av er i alla fall om ni är sugen så kan vi bolla idéer..

I övrigt så är Tindra sjuk igen. Hon hade lite lite feber här förut och för en stund sen vaknade hon och hostade så hon nästan spydde. Suck.... Så hon fick lite hostmedicin och sen somnade hon om. Men hon var nästan otröstlig. Stackarn.

Imorn kommer Markus och Eva-Maria (eller Eva-Marie? lär mig aldrig..) hit på förmiddagen. Ska bli trevligt. Sen på eftermiddagen så ska vi antingen in till stan eller torp. Gissar på stan eftersom jag måste lämna tillbaka en bok på biblioteket. Sen ska vi väl in på systemet en snabbis med. Ska som sagt ta nån öl och sjunga singstar på kvällen, hehe. Blir ju dock inget fylleslag, barnen är ju hemma båda två, men mest för att det är gott.

Nä jag har inget mer att skriva..eller jo..Molly blev hela 2 månader idag, hehe!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vi är friska igen som tur är så nu hoppas vi bara att det håller i sig. Hos är det ju dock vi vuxna som är sjuka och inte barnen.



Hoppas att Tindra piggnar på sig så hon är tebax på dagis snart.

2010-03-04 @ 19:39:42
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Neha

Haha okej xD

Jag lyssnar på musik

2010-03-04 @ 20:42:23
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Lillasyzter

jättefina bilder!! och superfin blogg :)

2010-03-04 @ 20:54:16
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

tack för igår :) vi får göra det flera gånger :)

vi kan ju ses hemma hos nån me så kan barnen leka istället för att sitta i vagnen :p vincent e inte så bra på att sitta still ;)



hoppas Tindra blir frisk snart!

2010-03-05 @ 07:01:06
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0