Tung dag..

Idag har inte varit min dag känner jag. Jag borde städa lite här hemma och jag får nog försöka göra det också. Ska bara skriva detta inlägget. Ska även fixa lite tvätt. Känner att jag varit otroligt lat idag. Kan ju iofs bero på avsaknaden av sömn. Blir även en tidig kväll ikväll.

Men jag satt och pillade lite i photoshop när jag grejade med bilderna som jag ska visa er snart. Men jag kunde inte låta bli att försöka greja med bilden som jag visade er igår. Den var ju lite oskarp och väldigt ljus så jag försökte greja lite. Detta blev resultatet:



Blev ju aningens bättre enligt mitt tycke. Ni får väl bläddra ner lite så ser ni bilden innan redigeringen.

Jag satt och surfade lite för ett tag sen, kom in på en tjejs sida och hon hade beställt så fräcka kläder till sin pojk. Jag visade hemsidan för Jesper. Som ni alla borde veta vid detta laget så är ju jag och min gubbe lite halvtokiga i lastbilar. Så självklart klickade Jesper hem lite kläder åt Tindra. Gissa vem som kommer vara fräckast här på gården i sommar? Haha!

Fräcka eller hur? Passar bra när vi ska åka på lastbilsmässan i augusti! Jesper ska ju till och med ställa ut sin nya lastbil eventuellt. Det skulle vara grymt skoj i alla fall men allt hänger väl på chefen skulle jag tro, hehe. Så då får vi se om vi bor hemma hos Marie m. familj i Jönköping eller om vi helt enkelt tar in på hotell. Men kul ska det bli i alla fall!

När jag och Molly gick upp för att hämta Tindra på dagis förut så bestämde jag mig för att vi skulle vara ute en stund. Det var ju ändå 8 plusgrader och strålande sol! Dock blev inte stunden så lång eftersom det första Tindra hittade var en stooor vattenpöl som hon plaskade och sprang i. Så när vi kom in igen så var hon dyngblöt om fötterna och frös rejält. Så det var bara på med skotorken och nu är skorna torra igen. Skönt med en såndär! Annars hade inte hennes skor varit torra fören imornkväll. Men jag fick i alla fall 2 sköna bilder på Tindra, haha! Lyckan lyser i ögonen på henne!

Ni kan ju ignorera egobilden som hamnade i hörnet, haha! Men jag kom bara och tänka på den låten när jag såg bilden. Bakom mina solglasögon o.s.v.

Vad är det som gäller imorn då? Ja det blir nog att åka på mammaträff hemma hos Melissa i alla fall. Ska bli trevligt. Så Molly och pappa får stanna hemma, eller om dom hittar på nått annat, det är ju upp till Jesper. Jag tar i alla fall bara Tindra med mig, orkar inte dra med båda två. Sen tror jag kanske att Tindra kan få leka av sig lite med, hehe.

Som ni kanske märker har jag varit inne och pillat lite i designen igen. Jag blir ju aldrig nöjd. Jag börjar känna att denna designen kanske blev lite för mörk ändå. Sen saknar jag nog menykolumnen lite. Men nu har jag bara gjort bloggen lite smalare då den blev aningens för bred. Nåja, vi får väl se hur länge det tar innan jag tröttnar helt, haha! Men nu har jag inget vettigare att skriva så ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

tack din med. allt bra?

coola kläder var klickar man hem sådana.

skulle vilja ha en tröja fast där skulle det stå rally proffs (för hans pappa är det) hehe kraams

2010-03-16 @ 21:08:38
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

gu vilkan tuffa kläder på vilken sida hitta du dom?

2010-03-17 @ 07:42:10
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Nina

hahah vilka härliga kläder :D

2010-03-17 @ 19:46:16
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Mattssonz

Sviiiiincooooola kläder ju!

blir ju oxå nyfiken på vart

2010-03-21 @ 23:07:29
URL: http://herrochfrumattsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0