Uppdaterar om läget!

Ja nu har jag pratat på 1177 (sjukvårdsrådgivningen) och det var som vissa av er skrev, höstblåsor. För medan jag pratade med dom upptäckte jag att Tindra även hade fått blåsor/utslag under fötterna. Alltså är hennes diagnos nu höstblåsor. Verkar vara nått inne i munnen med för jag får absolut inte se eller röra. Så vi får väl se hur natten blir om hon får munnen full med blåsor. Hon är ju nappbarn.. Nåja, det återstår att se som sagt. Hon är i alla fall relativt pigg. Leker en liten stund sen vill hon kolla på pippi. Så pippi lär nog gå extra varmt här hemma idag. För visst får man ligga och slöa framför tv:n när man är sjuk! Det tycker i alla fall jag! Tindra kommer även att få stanna hemma från dagis hela nästa vecka, dels för att detta smittar (ingen hög smittfaktor enligt 1177 men ändå) och sen vill jag att hon ska bli helt frisk innan hon får gå dit igen. Såå less på dessa sjukdommar nu..

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman.

Skönt att du fått veta vad det är Tindra har, men höstblåsor hade jag inte hört förut men man lär sig så länge man lever, hoppas att ni får en lungn natt iallafall. Jennifer kommer hit och vi ska göra pizza sedan var det visst 2 pojkar hon skulle träffa men det ska bli kul. Många kramar till er

2010-03-28 @ 15:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0