Varför???

Varför väljer inte jag en bättre dag att åka ut ensam för? Regnet öser ner ju. Hade gärna haft sol idag alltså, men vad gör man? Jag kan inte riktigt styra moder jord.. Men det är faktiskt skit samma, ska bli skönt att åka själv i alla fall.

Tindra har ingen feber idag i alla fall. Eller ja, jag har inte tempat henne men hon är inte varm för 5 öre. Det känns otroligt skönt. Men jag tror att hon ska få vara hemma från dagis även imorn. Visserligen missar hon påsklunchen då jag misstänker att den är imorn, men hellre det och få en frisk unge. Vi kanske skulle fixa oss en egen liten påsklunch imorn. Eller påskmiddag. Köpa hem lite prinskorv, köttbullar och ägg. Appropå ägg tror jag faktiskt att jag ska köpa ägg och färg idag så att jag och Tindra kan pyssla lite ikväll, om hon orkar. För då kan jag och hon sitta och pyssla efter att jag har lagt Molly. Men då får hon ju vara vaken en stund som sagt. Nåja, det återstår att se om jag orkar. Annars får vi göra det imorgonbitti eller nått.

Jag hade ju tänkt att vi skulle gå ut och leka en stund idag. Men vädret..det regnar och blåser som f a n! Men blir det uppehåll och blåsten kanske kan lugna ner sig lite så kan vi gå ut. Men nu tror jag att jag ska försöka äta lite frukost. Jag är vrålhungrig så jag orkar inte vänta på att Jesper ska kliva upp. Ha en trevlig dag!

Föresten. Den 28 mars slog jag mitt besöksrekord igen, haha! 278 unika besökare, tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0