Äntligen fredag!

Nu har dagen kommit..fredag! Har längtat efter denna dagen länge nu, hehe. Har köpt lite cider och ikväll får vi främmande av Nixuz och Julia, trevligt! Jag och Julia ska sedan dra oss ut på krogen och DET ska bli nice! Fy vad kul vi ska ha. Så se upp nu för vi kommer garanterat göra stan osäker! Hehe! Men innan krogen ska vi sitta här och dricka lite och grilla. Smaskigt värre!

Innan det så ska det städas, Jesper ska till ögonmottagningen igen och sen behöver vi inhandla lite kött och sånt. Sen har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig. Hittade inget fint att köpa igår så jag får väl dra ur hela garderoben eller nått. Men skulle tro att det blir leggings, jeanskjol och kanske nån top om jag kan hitta någon. Sen blir det högklackat kvällen till ära! Blir nog bra..kanske.

Får väl se om jag skriver mer sen. Annars får ni ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Kadri

haha roligt o få främmat och sen gå ut

2010-05-28 @ 14:00:43
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0