ÄNTLIGEN påväg!

Äntligen fick dom ihop bromsarna så att dom funkar så nu är vi äntligen påväg söderut! Fick låna Pelles dongel och mobila bredband så jag sitter faktiskt i bilen i skrivande stund. Sen eftersom bilen har stått har den ju inte haft batteri och det resulterade ju i att orginalstereon inte längre funkar eftersom vi behöver en kod. Sitter på spotify och lyssnar på Timoteij, hehe. Jaa, vad kan jag mer skriva? Vi har väl inte allt för långt kvar till Umeå. Kan säga att jag faktiskt har lite hemlängtan. Eller inte egentligen men jag har en grym längtan efter mina barn! Ska bli mysigt att pussa på dom igen. Men nästa gång ska dom i alla fall med oavsett om vi kör bil eller om vi flyger. Och då ska vi stanna längre än ett dygn, hehe.

Nää nu försvinner nog snart mottagningen på bredbandet så jag får väl publicera inlägget innan allt försvinner! Får väl se om jag bloggar mer sen annars kommer jag nog uppdatera på fejjan om hur det går för oss! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Nina

hoppas du är hemma snart då å att resan gick bra :D



krams

2010-05-01 @ 20:49:03
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0