Avatar!

Igår fick vi äntligen tummen ur och se Avatar. Struntade i hockeyn då jag ganska snabbt insåg att jag bara skulle bli förbannad av att titta. Så jag och Jesper gosade ner oss i soffan och kollade. Blev rätt sent bara för att denna film är nästan 3 timmar lång..herre.. Hur som hellst var filmen ruskigt bra faktiskt. Jag gillar ju inte denna typen av film egentligen men den var grym! Men alla som säger att man lipar en massa i den måste nog sluta vara så blödiga, hehe. Men jag har ju aldrig varit blödig vad gäller filmer så det är väl mig det är fel på. Inte ens när jag var gravid. Det kom nog mer efter i så fall och jag satt och lipade till ett avsnitt av one tree hill. Nåja, nu är jag tillbaka till mitt gamla jag och kan inte lipa.

Men jag fick ett glatt besked under filmen och sånt är jag desto mer blödig för. Inte så att jag grinar men jag fick ett litet lyckorus. Niklas och Susanne blev föräldrar till en liten dotter igårkväll och dom mådde bra alla 3. Så härligt och jag är glad för deras skull! Ska bli spännande att få se det lilla livet och jag lovar att hon och Molly säkerligen kommer ha roligt tillsammans då det bara skiljer 4 månader mellan dem, hehe.

Nää, nu vaknade mini så jag får väl gå och ta hand om henne. Ikväll blir det tacos och mys! Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: sandra

Håller med dig om hockeyn igår. Ingen rolig match alls. Men vidare kom vi ändå:) Avatar är en utav de bästa filmerna, enligt mig. Roligt tat du också gillade den.



Va roligt att höra att det kom en liten till världen :)



Sv: Tackar för tipset. Ska ta och investera i en sådan.



Läkare är så himla sega nu för tiden. De ska då alltid vänta och skjutta på allt:/ Hoppas att nästa läkare lyssnar lite bättre, så du iaf kn få stödskenorna. Det tycker jag att amn ska kunna få om man ber om det, oavsett vad läkaren tycker. För man vet ju bäst själv vad som hjälper och så.



Ha en kanon helg!!!

2010-05-14 @ 12:25:55
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Nina

ja visst va den bra. ja gillade den jätte mkt! :D även om den va låååååååååång :P

2010-05-14 @ 22:38:43
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0