Besviken dotter!

Fy vad Tindra blev ledsen och besviken förut. Vi hade ju lovat henne att hon skulle få åka cykel idag, vi skulle bara hem och skruva ihop dom. Men när Jesper höll på med kärran så upptäcker han att det är fel på den. Det var några skrevgrejer som inte gick att skruva ihop. Svårt att förklara men det gick helt enkelt inte. Och detta gick ju inte att förklara för henne. Stackarn blev så ledsen när vi sa att hon inte kunde få åka cykel idag. Fy vad ledsamt! Så imorn ska vi åka ut och byta den i alla fall. Sen kommer vi nog skruva ihop den på plats för att se att skiten funkar! Man fick ju med verktyg till den så. Tindra är på dagis imorn en stund så får vi ihop den så kommer jag hämta henne på dagis med cykeln! Jag har i alla fall hunnit testcykla med min en sväng. Det var ganska skönt faktiskt även om jag inte tog någon lång sväng. Även Jespers cykel ska vi åka ut med imorn..

Sen har jag nog inte så mycket mer att berätta faktiskt. Känns som att allt gick i stöpet idag.. Skit med alltihop.. Så jag slänger in några bilder på mina barn bara för att det varit lite dåligt med detta för ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0