Blää!

Vet inte om jag har någon ork kvar idag.. Har hänt så mycket att jag inte känner för att skriva hälften. Nu skulle man även ha kvar lite energi för städning då vi får främmande imorn men vi tog ett litet break. Sen hörde jag nånting om någon eurovision delfinal? Är det nått att titta på? När är stora finalen? Jag fattar inte..

Sen är jag lite förbannad..eller ledsen.. Jag åkte ut till torp för att kolla om jag kanske kunde hitta nått som jag kan ha på mig imorn då jag och Julia ska ut men jag hitta inget. Gick även en sväng på stan, hade bara Molly med mig, men där hitta jag inget heller. Finns inte många saker som man kan känna sig fin i när man ser ut som en michellingubbe och har valkar överallt. Nej jag skojar inte och mamma du behöver inte säga att jag är fin.. Jag har en hängmage som snart går ner till knäna och jag har börjat tappa motivationen till att ens orka träna.. Funderade ett tag på att ge upp och skita i att gå ut imorn men känner att jag kanske behöver ha lite roligt ibland själv. Men jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Får väl bli nått..skumt..

Nää om man kanske skulle fortsatt att städa? Får se om jag orkar..

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha ha duvet vad jag skulle säga men jag menar det!! Du e fin men jag vet oxå hur du känner dej och hur det känns när folk säger så! Men man måste själv avgöra.. vissa dagar brydde jag mej inte och vissa ville jag bara spy på mej själv men det vette fan om det är bättre nu, för folk tjatar bara på mej om jag äter tillräckligt och frågar om jag gått ner mer m.m och det e nog så tröttsamt. Hoppas i allafall att du får en rolig kväll en stor kram till er alla// Mamma Mormor

2010-05-27 @ 21:00:08
Postat av: Jenny

Ja man får nästan räkna med att minst en man känner har samma,när man handlar på en sån exklusiv affär som ö&B:-)

2010-05-28 @ 09:27:48
URL: http://jeanny.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha javisst! Ha en trevlig helg du också, vad du än ska göra:-)

2010-05-28 @ 10:25:38
URL: http://jeanny.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag vet hur det känns när inget passar, o man känner sig bara fet i allt.Men du kan iaf glädjas åt att du har 2 fantastiskt fina flickor!!(Vilket jag tror att du gör!) Jag då? Jag gillar bara mat!

2010-05-28 @ 10:28:24
URL: http://jeanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0