Det har hänt!!!

Jag har nu lyckats gå ner så mycket i vikt att jag får på mig mina JEANS!!! Dom är till och med stora i midjan! Problemet är bara att jag är lite bredare över höfterna denna gången så dom sitter tajt där men jag kan ändå ha dom! GUD vad lycklig jag blev! Tjohooo! Så nu ska inte jag väga mig fören 1 juni och då blir det även mätning så ska jag skriva in allt i träningsbloggen. Men glad blev jag! Nästan så att man skule fira med att köpa sig nå nya kläder, hehe.

Sorry för den dåliga uppdateringen igår men jag orkade faktiskt inte. Vi var borta i princip hela dagen och sen när vi väl kom hem så fick vi främmande och då ville jag inte sätta mig vid datorn.

Idag händer inte så mycket. Molly ligger och sover, Tindra och Jesper sitter vid datorn och kollar på lite filmer från skara sommarland förra året. Ska bli riktigt kul att åka dit med henne iår och se hur kul hon har då. För nu kan hon ju klättra upp och åka ner för vattenrutchbanorna själv. Det kommer nog sluta med att Molly också får följa så vi får väl turas om att bada helt enkelt. Men vi får se. Det är ju minst en månad kvar i alla fall. Helt sjukt..bara en månad kvar till midsommar snart..shit.. Aja, sen blir det handla när ungarna vaknar. Ska försöka handla för hela veckan när vi ändå håller på. SKÖÖÖNT att slippa handla varje dag nu enligt mig.

Nää, jag får nog uppdatera senare. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Åh vad härligt :D Jag hade precis kommit i mina jeans igen innan jag blev gravid med lillebror, vi får väl se om det händer igen sen när han är ute...

2010-05-09 @ 20:57:20
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0