Förborra, my ass!

Köpte hyllor idag och tänkte ta tag i projektet kläkammaren. Dessa hyllor, med 5 stycken hyllplan, tänkte jag skulle vara piece of cake att sätta ihop eftersom hålen garanterat är förborrade så att det bara är att skruva. Yeah, right! Så nu står det en halvsne hylla i vardagsrummet eftersom jag knappast tog fram borrmaskinen för en billig jävla skithylla! Till på köpet fick jag ont i ryggen så projektet kläkammare får vänta någon dag till! Kan ju hoppas att jag orkar imornkväll men det återstår att se då vi ska ut och flyga imorn på dagen.

Annars har väl inte hänt så mycket. Misslyckades med kladdkakemuffins så det blev vanliga chokladmuffins istället. Förmodligen gick det inte bra att använda bullpapper som formar och ha dom i lika länge som när jag använde aluminiumformarna, hrmf! Så det har varit en mindre lyckad dag för fru Andersson idag.

Nu är jag hungrig också. Har två alternativ. Göra stuvade makaroner och köttbullar eller käka lite muffins och mjölk..får suga på den karamellen lite till.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag använder vanliga bullformar då jag gör kladdmuffins=)

2010-05-13 @ 00:18:33
URL: http://mammaanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0