Gäsp..!

Jag blev ruskigt trött. Pang bom! Försöker återigen få Molly till att sova. Tindra somnade på ett kick. Vi har ju varit på dagis nu på kvällen och lekt med barnen. Dom har en grillkväll varje vår med tipspromenad och lite sånt. Så det var trevligt. Funderade på att träna idag men jag vet inte om Krewer kommer hit eller inte. Aja, får väl se. Jag har inget att skriva nu..jag skrev ju allt förut idag, hehe.

Våran digitalbox är sönder..men det kanske jag också skrev? Kommer inte ihåg.. Men död är den så den ska skickas på lagning. Nu är Tindra ledsen eftersom hon inte kan få titta på sitt älskade Musses klubbhus på playhouse disney fören vi får tillbaka boxen. Man skulle egentligen skaffat sig en tv med inbyggd box. Då hade livet varit kalas.

Nää, jag får nog ge upp detta. Funderar på om man skulle åkt nånstans här när det ska åska i veckan. Man kan ju ha tur och fånga en blixt på bild... Ääh.. ha en trevlig kväll..

Kommentarer
Postat av: Kadri

våran box gick också sönder ett tag sedan och jessica blev jätte arg att hon inte fick se på disney channel

2010-05-17 @ 22:04:18
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0